"Nová šéfka RTVS Miloslava Zemková za 15-tisíc eur poskytla licenciu na použitie znelky Večerníčka pre reklamu." pravda.sk
Netrvalo dlho a nová riaditeľka RTVS prezentovala verejnosti svoje schopnosti a potvrdila tým, že je definitívne najvhodnejším kandidátom pre obsadenie tohto postu.
Poskytla totiž licenciu pre použitie národne známej znelky Večerníčka pre marketingové účely Bankovej spoločnosti. Jediný faktor, ktorý je na tejto záležitosti naozaj zábavný, je suma resp. jej hodnota, za ktorú bola lincencia poskytnutá.
Na základe využitia licenčných práv pre účely marketingu, ktoré získala Banková spoločnosť takmer zadarmo, môžu jej potencionálne príjmy dosiahnuť hodnotu 1000 až 10 000 násobku sumy, za ktoré licnenčné práva získala.
Poskytnutím licencie za uvedených podmienok vznikli dve skupiny spoločností:
Jedna, ktorá konala okrem iného podľa mnohých nemorálne a absolútne pri tom nevyužila potenciál hodnoty licenčných práv a Druhá, ktorá týmto "obchodom" neuveriteľne získala.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára